Plane type: | KB-50J Superfortress |
Airport: | Davis Monthan AFB (DMA/KDMA) |
Airline: | USAF |
Registration: | 49-0372 |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 02/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4914× |
Pima Air Museum. Tanker B-50 with improved performance, via two extra General Electric J47 turbojets under the outer wings.
to je zapeklita otazka, protoze porovnavani pistoveho a proudoveho motoru je neco jako porovnavani jablek a kocek. Zatimco u proudovych motoru muzeme porovnavat tah (= sila; kN, Lb) u pistovych motoru je k dispozici vykon (= prace; watt, hp) a neni mozne jen tak naprimo porovnat dve veliciny, ktere maji uplne odlisnou povahu. Ale jinak motory PW-4360 nebyly vubec zadny orezavatka - 4hvezdicovy 28osmi valcovy preplnovany motor o obsahu 71 litru. Velmi pokrocila konstrukce, opravdovy masterpiece, zatimco proudove motory byly jeste v plenkach tou dobou. Trvalo jeste par let, nez se karta obratila.
...by mě zajímalo, jakou sílu měl ten prouďák v porovnání s jedním vrtulovým.
pekne!
!!!!!!!
...fajnove...taky ho mam..
6 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Jeste pro uplnou predstavu... motor PW4360-35 mel vykon 3500 konskych sil. B-50 mela k dispozici 14000 koni motoroveho vykonu!!!! Nejpokrocilejsi verze VDT dosahovala dokonce 4300 koni (na 1 motor), ale pro problemy pri vyvoji byl projekt zrusen. Uzasne stroje, chtel bych to jednou slyset na vlastni usi:-)