Plane type: | A320-214 |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-MEJ |
Author: | Metaxa |
Date taken: | 02/2009 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3210× |
18.02.
Za letu je v činnosti odmrazovací systém, kde jje buď nábežná hrana krídla vyhrievaná (vačšinou teplým vzduchom), alebo je na nábežke akoby gumenný vankúš, ktorý sa v určitých intervaloch nafukuje a zmršťuje a tým rozbíja ľad...
Díky všem za odpovědi, zase jsem o něco chytřejší:-)
pěkná fotečka :-)
David: V podstatě:) Jen ta doba (Hold-over time) se mění podle actual weather conditions:)
Jojo, mam pocit, ze kdyz se do 30 minut od anti-icingu neodleti, ze se frci zpatky "pod delo" :)
Buď máš DE-ICING-odstranění sněhu a námrazy.Tato funkce ti jen sundá sníh a očistí povrch letadla.ANTI-ICING-ochrana před namrznutím se provádí nanesením tenkého filtru kapaliny s takzvanými dlouhými molekulami,které zajistí že při zvíšení rychlosti(vzlet).Celá vrstva případného sněhu a ledu se z ploch letadla sveze dolů.Ovšem ANTI-ICING je časově omezen.
jestli si dobře pamatuju tak jedna věc je odstranění námrazy a jiná je pokrytí vrstvou jiné tekutiny která potom nenamrzá a vydrží.
Ale možná jsem to blbě pochopil.
Jinak fotka jako vždy od Metaxy...
Jinak fotka jako vždy od Metaxy...
11 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
To má Metaxa to letadlo na tom špagátě místo kačenky? :-)