Tuniský prezident Kaís Saíd se 24. března setkal s generální ředitelkou Tunisairu Halimou Ibrahim Khouaja, která byla do funkce jmenována na začátku loňského listopadu, a s ministrem dopravy Rachidem Amrim.
Prezident vyjádřil znepokojení nad stavem aerolinky. Uvedl, že flotila Tunisairu se zmenšila ze 24 na pouhých 10 aktivních letadel ( 9x A320/A320neo a 1x A330-200), přičemž stav jejich interiéru označil jako nepřijatelný. Poukázal, že technická kontrola letadel v Tunisku trvá více než 123 dní – zatímco u jiných společností pouze 10 dní. To podle prezidentské kanceláře způsobuje „obrovské finanční ztráty“. Prezident rovněž obvinil leteckou společnost z náboru zaměstnanců na základě protekce.
Prezident požaduje „rychle zastavit toto krvácení“ a nařídil zpracovat záchranný plán s cílem někdejší slávu Tunisairu obnovit. (Foto: Off the Beaten Points, Live and Let’s Fly, planes.cz)
Petr: Jó, známá mi taky říkala, že je Tunisair nejhorší společnost na světě. Když jsem se ptal proč, tak řekla, že cestou byly turbulence a před přistáním se letadlo divně kývalo a všem bylo špatně.
Jsem letěl asi před 12ti lety a byla to vůbec nejhorší let mého života.
Celkem 3 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Když lítali na Djerbu pro BlueStyle, lidi v letadle byli nad míru spokojený - byla sváča a pití. To, že sedačka už stářím nedržela tvar a letadlo bylo velmi unavený bylo vedlejší. Ono by stačilo vyměnit ty sedačky a co jde vyčistit dát do pucu a ono by to šlo. Vždyť skoro všechny A320 mají stejnou konfiguraci interiéru, takže by neměli v ničem mínus.